6IX9INE "Gotti" (WSHH Exclusive - Official Music Video)

Lil Dinero
Lil Dinero

dis guy is a weirdo

Час назад
- Vaitkioks
- Vaitkioks

3:00 that bitch with a black dress.. without a good manners..

Час назад
kukofas
kukofas

fake gods plan

Час назад
dodo666
dodo666

You like calm 6ix9ine? Like this comment

Час назад
Jsnbshsjshdbdh
Jsnbshsjshdbdh

🔥🔥

Час назад
Black FalconeI youtuber
Black FalconeI youtuber

0:22 ooo yeess, fuck me :D

Час назад
MaskedAsmr
MaskedAsmr

Hate this nigga but this song go in

Час назад
Al Capone
Al Capone

Awesome but why the strange effects in the music video

Час назад
PePekNámorník
PePekNámorník

Very good song when will you come back to Slovakia?

Час назад
wombo inc
wombo inc

Budget Gods Plan

Час назад
Somebody touch my spaghett?
Somebody touch my spaghett?

Бля, так охуенно.

Час назад
NukaYT
NukaYT

1:33 i feel like that ass is photoshoped or filtered isn't it?

Час назад
SUPREME
SUPREME

In Loop da troppi giorni Diocaneeeee!!!!!!

Час назад
RICK CHANEL
RICK CHANEL

Лучший трек который я услышал у него)

Час назад
RICK CHANEL
RICK CHANEL

Чотко)

Час назад
Andrei Art
Andrei Art

S6XN9NE is the man !!

Час назад
Nektar Nektar
Nektar Nektar

Αν είχα τέτοιο πρόσωπο θα ντρεπόμουν να κυκλοφορήσω...

Час назад
TC Swag
TC Swag

Lucky he was down a backstreet , word get out there a crazy looking Gringo's is handing out C notes that mother fucker gonna cause a riot lol . It's cool he did that , lame he felt the need to help a dozen people in his video though

Час назад
JACKSON HICKS JONES
JACKSON HICKS JONES

This is the nicest video 69 has ever done that I have seen. Keep doing what you are doing 69. :)

Час назад
Leo Gaming CMX
Leo Gaming CMX

Hmmmm, where is Em?

Час назад
bob ninja
bob ninja

Best

Час назад
justin bieber
justin bieber

When someone remembers your birthday

Час назад
Quadra H
Quadra H

2:58

Час назад
Emmanuel Rosales
Emmanuel Rosales

Who’s the girl in the orange swimsuit

Час назад
Anonymous Guy
Anonymous Guy

I imagine this is what crackheads dream about. I gotti gotti crack i gotti gotti aids police gotti gotti me for being a pedo pedo

Час назад
sicario 99 gonzales
sicario 99 gonzales

Good bro

Час назад
Jujujr13
Jujujr13

3:01 what a dumb bitch she’s really asking for more, people are so inconsiderate she’s lucky she got anything

Час назад
Michael Jones
Michael Jones

Garb

Час назад
Lion Montana
Lion Montana

The best rapper

Час назад
James Alvarez
James Alvarez

But that Billy the Puppet medallion tho.....

Час назад
Mindchime Official
Mindchime Official

Is there an English version?

Час назад
Contour
Contour

*LeT yA nUtS hAnG*

Час назад
Kira_L Belabacci
Kira_L Belabacci

The best

Час назад
Karlos Raver
Karlos Raver

What happened to hip hop, wtf is this auto tuned rainbow shit

Час назад
SoRamdom A
SoRamdom A

Them dislikes are from the Dominicans who weren't in the area where he was giving out them 100s

Час назад
King Dj
King Dj

M just n love with him now thxs for shouting them out 69 I never thought you was like that 💜❤

Час назад
ghast face
ghast face

Im a fan of this guy go call me dumbass normie but i adore him i like his music ,

Час назад
Orionito ツ
Orionito ツ

Will all his future releases contain 5 letter with one letter being a double? :)

Час назад
Dreamest
Dreamest

This lady with orange bikini look like a kid :v

Час назад
MUSIC SHOW
MUSIC SHOW

1:50

Час назад
Quentin Renkin
Quentin Renkin

0:09 ... Ronaldo ? Is it you ?

2 часа назад
Diego Munoz
Diego Munoz

6ix9ine's Plan

2 часа назад
Фрэнк Айеро
Фрэнк Айеро

русские?

2 часа назад
Overwatch console
Overwatch console

If God’s plan had a Walmart version.

2 часа назад
Induwara Purmina
Induwara Purmina

🇱🇰🇱🇰🇱🇰🇱🇰I like song 6IX9INE❤️❤️❤️🇱🇰😃😃😃😁😜😎😎😎

2 часа назад
Uriel Guerrero
Uriel Guerrero

On sum real shit fuck all you haters.. I never use to fuck with 69 cuz all you haters had something bad to say about this nigga. Come to find out 69 has been putting in work fighting his own inner demons and those who appose him. I actually fuck with this song. Hope you keep your shit up 69 and keep making music like this. I will never pray on a artists downfalls. Blessings only... keep it up 69.

2 часа назад
Gerard Gathe
Gerard Gathe

Bytime he actually sing a song and not yell it!!

2 часа назад
Induwara Purmina
Induwara Purmina

I love 6IX9INE

2 часа назад
SoCZak
SoCZak

Kto to Polaczek Cebulaczek??

2 часа назад
XxUn_Useable_Fire_Extinguisher_xX :P
XxUn_Useable_Fire_Extinguisher_xX :P

His voice is better than yelling

2 часа назад
Alaa Khalid
Alaa Khalid

Love you Bro ❤❤❤❤

2 часа назад
John Givens
John Givens

It did a milly in a hr yesterday

2 часа назад
El Chicho
El Chicho

Is he gay

2 часа назад
Sakke
Sakke

Gods plan 6ix9ine version am i right

2 часа назад
JESaDa PHOmjOm
JESaDa PHOmjOm

สุดยอดมากบักเขี้ยว

2 часа назад
TeamSuperSaiyanMovie
TeamSuperSaiyanMovie

were you get those 2m bandanas ?!

2 часа назад
YoungMulaTv
YoungMulaTv

*Gotti Gotti👿*

2 часа назад
cave master
cave master

Yes his release the song yes!!!

2 часа назад
Генрих HD
Генрих HD

Скитлз поднялся

2 часа назад
Slayy Bayley
Slayy Bayley

He's not yelling?!?

2 часа назад
4/20 Live
4/20 Live

Bro i think his going to be a tranny

2 часа назад
Teatakohu WOLFIA
Teatakohu WOLFIA

YO THEY EDITED THAT GIRLS BUT U COULD SEE WHEN SHE WAS WALKN OUT DA POOL AHAHAHAHAHHAHA 1:33

2 часа назад
Chi Chi
Chi Chi

Dont let this distract you from the fact that 6ix9ine makes a great female.

2 часа назад
Music
Music

0:06 Ohhhh THAT ASS!

2 часа назад
KrzysieK70
KrzysieK70

Nice

2 часа назад
Lord Cades
Lord Cades

0:22 why is he a woman

2 часа назад
B Escobar
B Escobar

en donde fue esto?

2 часа назад
SheCallMeRusch
SheCallMeRusch

1:04 “Rack It” Ad-lib, it got super lit after that for me 😂🔥🌈

2 часа назад
zdravko jekov jivkov
zdravko jekov jivkov

Respect

2 часа назад
Oxies Hunter
Oxies Hunter

XDDddando dinero y haciendo uso de las armas

2 часа назад
Joel Salonen
Joel Salonen

Best...start...EVER!😂👌

2 часа назад
FLY_GUY_ 2001
FLY_GUY_ 2001

Man i respect sixnine for this one dead ass thats what im trynna do i wanna make a difference and start in the rap game im with it whoever wanna make a track im down hmu famous or not we all gonna come up SIXNINE HMU LETS MAKE THIS MUSIC ❗️❗️❗️

2 часа назад
bil soul
bil soul

Very nice music.. Polska!!!!

2 часа назад
Gruven Haus
Gruven Haus

takin' that shit back to the hood, much respect for 69

2 часа назад
I am Brandon station 1455
I am Brandon station 1455

I cried

2 часа назад
josiah clay
josiah clay

6ix9ine finally stopped screaming

2 часа назад
Alex el loco De cayey
Alex el loco De cayey

Cool song is liiiiiiiit

2 часа назад
BigMemphisMook
BigMemphisMook

Can't lie this is lit🔥🔥🔥🔥

2 часа назад
Yurak Misty
Yurak Misty

the last kid at the end of the video only gets 20$

2 часа назад
diego alvarez flores
diego alvarez flores

this song needs a remix with post malone and mac miler yeah bitch move youre ass!

2 часа назад
DomcoSVK_
DomcoSVK_

SK/CZ ZOSTUPIT

2 часа назад
Free E
Free E

Beat reminds me of check it out by xavier wolf

2 часа назад
Infected Ice
Infected Ice

0:21 wtf ?

2 часа назад
Raisix _YT
Raisix _YT

lol wtf is this

2 часа назад
bill gates
bill gates

Just because he gave money at the end makes him some type of saint? This kid is a representation of what is completely wrong with Society! He gives out some money in a 3rd world country and he is suppised to be good. That makes him one of the biggest pisers of all time. Wow what is this world coming to?

2 часа назад
Rachid Khamlichi
Rachid Khamlichi

looool a wod of cash and people just appearing out of nowhere like gimme that money

2 часа назад
Denis Igrovoi
Denis Igrovoi

1.25 and 1.5

2 часа назад
Denis Igrovoi
Denis Igrovoi

0:20 what

2 часа назад
äyman pozary
äyman pozary

Gotti >>>ESSKEETIT

2 часа назад
Geol Meroa
Geol Meroa

Tekashi is fire, but this song is straight trash

2 часа назад
luis rojas
luis rojas

I just came for those ass

2 часа назад
Даниель Ражапов
Даниель Ражапов

TOP IN THE WORLD Music Video

2 часа назад
KaykeyK
KaykeyK

Looks like a thottie Skittles commercial

2 часа назад
King King
King King

His dance at 1:00 is funny as hell

2 часа назад
Tommy Johnson
Tommy Johnson

This song shucks !!!

2 часа назад
Kenneth Bellamy
Kenneth Bellamy

Why this nigga dress like a hole female in a swim suit..One moe question who the fuck let this nigga in the game music 🚮

2 часа назад
Prajwal dawadi
Prajwal dawadi

Cool 😎

2 часа назад
affemitderwaffel123
affemitderwaffel123

In the first part of the video is only ONE girl in foreground the whole time damn tekashi

2 часа назад
Двир Исраелов
Двир Исраелов

😭😭😭

2 часа назад
Xristina A.
Xristina A.

Lil pump from Lidl.

2 часа назад

Следующие видео

6ix9ine Gotti REACTION
6ix9ine Gotti REACTION

DJ Ghost

7 дней назад

Drake - Nice For What
Drake - Nice For What

DrakeVEVO

17 дней назад

Belly - Maintain (feat. NAV)
Belly - Maintain (feat. NAV)

Belly

18 дней назад