Nicki Minaj Performs 'Majesty', 'Barbie Dreams' & More (Live Performance) | 2018 MTV VMAs

Mohammad M
Mohammad M

Eat a barbie ass or sumthin

47 минут назад
Jason Blake
Jason Blake

I predict she cancels her upcoming tour due to bad ticket Sales

47 минут назад
Rampage Goddess
Rampage Goddess

#1 🙌🏾👏🏾🌈💙🤘🏾💜

48 минут назад
Dolan Minaj
Dolan Minaj

Oooof the icon jumped out😭🙌🏾

49 минут назад
Megan Dunn
Megan Dunn

Crowd lit and know the lyrics!!! 😛😍

49 минут назад
Civic10thGen
Civic10thGen

Tekashi69 was the real MVP here.

50 минут назад
The BBQ Pit . LIVE
The BBQ Pit . LIVE

https://youtu.be/Zdgdvs34y-o subscribe and comment plzzzzzzz

51 минуту назад
Kira Sutton
Kira Sutton

This crowd was too hype but for what?????

51 минуту назад
Kira Sutton
Kira Sutton

Come on, let's go, hey!!!!!!!! 😭😭😭😭😭😭

52 минуты назад
Nathan Hunter
Nathan Hunter

Queen Nicki!!!

52 минуты назад
Alda A.
Alda A.

Myy bestiee 😻😻

52 минуты назад
Why SoAngry
Why SoAngry

She didn’t even have to say a word, the crowd was hip to all the words. Love me some nicki!

52 минуты назад
Kam Bhamra
Kam Bhamra

Fefe went down HAM !!

53 минуты назад
xιмεηα тнεғσσl
xιмεηα тнεғσσl

the QUEEN

53 минуты назад
Cammie Powell
Cammie Powell

what song is the one where it goes kobi, kd, kyrie

53 минуты назад
Hector M
Hector M

This would've been a whole lot better if 6ix9ine came out when she performed FEFE

53 минуты назад
Jeremy Benninghoven
Jeremy Benninghoven

Her lyrics make me cringe. She's definitely intimidated by cardi.

53 минуты назад
ALLSTAR5498
ALLSTAR5498

#1 Trending 👑

54 минуты назад
Andrew Goryet
Andrew Goryet

I cant stop watching this Just like wow like LOVEEEEE IT 👌👌👌

54 минуты назад
mii Angela
mii Angela

#1 trending but cardi got more views

54 минуты назад
Kira Sutton
Kira Sutton

She know not to come for Remy though. Remy will eat her ass up for breakfast lunch and dinner.

55 минут назад
Jerry Ball
Jerry Ball

My only problem is why is she wearing some random black shorts???!?!!??!

55 минут назад
♥ Luz ASMR ♥
♥ Luz ASMR ♥

Im gonna like my own comment because no one else will

55 минут назад
Carol otária
Carol otária

Rainha meeeeeesmo, que performanceee 😍😍

55 минут назад
sharonica nelson
sharonica nelson

YASS Bitch I had to watch again.. Lol she was not playing and she in NYC she knew what time it was. She had to go hard..

56 минут назад
killerzone Time
killerzone Time

The look she gave at 4:49 I felt that😎

56 минут назад
øhsnapitzyen
øhsnapitzyen

*big dick energy*

56 минут назад
Amarachi Nosike
Amarachi Nosike

She raps with so emotion that it is actually beautiful. I could actually feel her blood sweat and tears in that rap.

57 минут назад
What Ever
What Ever

I see Guantanamo Bay for many of these demonic celebs near future

57 минут назад
Ashlynn Lopez
Ashlynn Lopez

She paid them to cheer her on lol

57 минут назад
Ivana Morris
Ivana Morris

UMMMMM NICKKKKII IS THE ACTUAL RAP QUEEN! Cardi has not earned that title yet, even tho she has accomplished a lot, Nicki has been relevant for like 10 friggen years sooo. But enough on that beef and let’s just admire this performance

58 минут назад
dimierre evans
dimierre evans

Got lit in the living room watching this SLAY QUEEN

58 минут назад
Ger Costello
Ger Costello

IM STREAMING THE KSI FIGHT ON AUGUST 25TH COS CMOM MAN NOBODY WANTS TO PAY

58 минут назад
Julieta Aguirre
Julieta Aguirre

Cardi trending second and Nicki on the top spot...

58 минут назад
Just a random person In the comments
Just a random person In the comments

my QUEENN

59 минут назад
quenn gacha
quenn gacha

3:29 why she look possessed?

59 минут назад
Latisha L.
Latisha L.

Not even gonna lie, she did the damn thing

59 минут назад
VictoriaG
VictoriaG

Is she outta breath?

59 минут назад
Amanda Panda
Amanda Panda

Crowd was lit af.

59 минут назад
Denzel Tennant
Denzel Tennant

Nicki trending #1 and cardi trending #2 👀

59 минут назад
toogee143
toogee143

FIUUUU nicki I hate when other artists sing only one song Bc of their vocals get tired like stfuuuu yes the queen is backkkk ♥️♥️♥️♥️♥️

59 минут назад
chris pitio
chris pitio

Nicki your cool and all but girl tf you doin in the Oculus? It's a goddamn train station. People got places to be. Get your ass out of there. Its the freaking financial district. People gotta go to work. Whose idea was this? Can they be fired? Can Nicki please be awesome somewhere where she isn't keepimg hard working people away from their places of business? Like seriously. Wth? Who the hell performs a concert in NYC's busiest train station? 2 blocks over would have been just as effective and less of a nuisance. Like seriously y'all. Its not Nicki I have the problem with, its the dumbass who thought it was a good idea to have a whole damn concert in a train station. You did good tho Nicki. Much respect. Just please avoid train stations from now on. Thnx.

59 минут назад
Tory Takken
Tory Takken

Only reason the crowd is so hype is because this was a pre record performance a day before the vmas so all these people are here for her concert

Час назад
quenn gacha
quenn gacha

3:39 anybody caught that wink?

Час назад
eazy cheezy
eazy cheezy

This was a really good performance! Also, is she performing on a diff stage?

Час назад
EyeOfHorus
EyeOfHorus

That was a pretty lit performance. I guess ill give her album a listen to after all.

Час назад
Alexis McCary
Alexis McCary

Have you ever seen a crowd going Apeshit!!! 😂 That's what you call a crowd of fans 😍 #1TRENDING🔥 #NICKIMINAJ😙

Час назад
LOOKING
LOOKING

Cardi's Ring vid has 6.2 million views tho. This one only has 2.6. 😳😕😶💩

Час назад
AsynC
AsynC

This was such a good performance! When I see a performance, I want it to be at a level like this. This should be the standard.

Час назад
A1234 A1234
A1234 A1234

When the beat dropped on FEFE everyone lost their shit lol it would’ve been cool if Tekashi69 made a special appearance too

Час назад
Young Broke
Young Broke

If only Em show up for his verse

Час назад
Cenk Uygur
Cenk Uygur

Astroworld is still number 1

Час назад
Amanda Panda
Amanda Panda

Yaaas betchhh! Number 1 on trending👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾👏🏾😩😩😩😩😭😭😭😭. Nicki’s just THAT BETCH!🤷🏾‍♀️

Час назад
Sabrina Corona
Sabrina Corona

She should of had the #1 album... way better than Travis Scott. Her rhymes, the way she sings and raps are the best...

Час назад
Cortarious Freeman
Cortarious Freeman

Nobody can ever replace her true legend #QUEEN

Час назад
gogo gaga
gogo gaga

Why am I trending 😫

Час назад
wonderwall135
wonderwall135

not a fan of her but this shit is fuckin lit

Час назад
quenn gacha
quenn gacha

Nicki #1 on trending.

Час назад
CousinsDoesMC
CousinsDoesMC

That's 2017 Rita Repulsa's weapon

Час назад
Gabito
Gabito

Nicki bodied any other performance in the VMA only post malone and aeromisth can be at here level.

Час назад
DIY Tech
DIY Tech

RGB Backgrounds outta PC

Час назад
shepherd
shepherd

Beast

Час назад
Marcos Esteves
Marcos Esteves

Queen

Час назад
Mocanasz Oc
Mocanasz Oc

Every time I open this video my like is gone. I have to like this video every time it opens? And the like have been the same number for a while now. Wtfffff?

Час назад
Kehlani Nada
Kehlani Nada

Nick knows what a crowd going apeshit looks like ❤️👑🔥

Час назад
LOOKING
LOOKING

There were children in the audience. Mtv should be ashamed of themselves.

Час назад
Alex Knowles
Alex Knowles

Amazing how good her performance can be without that damn backtrack playing every single time she performs. Too bad it was prerecorded and didn’t get everyone else’s reaction on tv which is the best part.

Час назад
Edvaldo Paraiba
Edvaldo Paraiba

Y

Час назад
Chris F
Chris F

this is lit

Час назад
EverydayWandaful
EverydayWandaful

I'm excited for the tour now

Час назад
Fabian Hernandez
Fabian Hernandez

Bicth I'm a cow

Час назад
Bre !
Bre !

I didnt like it maybe because i dont like none of her new songs 😑 but now all her crazy fans gana attack me 😂

Час назад
EverydayWandaful
EverydayWandaful

She did so well, loved the energy

Час назад
Jamal B
Jamal B

Nicki fans are thee best! They know every damn word! That performance was so bomb.

Час назад
Hans Snr
Hans Snr

Where is tekashi ?😂😂😂

Час назад
Tarun Rajanala
Tarun Rajanala

THOT

Час назад
lI Unknown Il
lI Unknown Il

YOU DID THAT NICKI, YOU DID THAT!!!

Час назад
Delora Thomas
Delora Thomas

👏🏽👍🔥🔥❤ LIT 😍😍😍

Час назад
mari leny
mari leny

Yesss! I was waiting for her to show off

Час назад
James Dunn
James Dunn

Was not expecting Nicki to have Rita Repulsa’s staff from the 2017 Power Ranger movie. That’s an automatic win for this performance.

Час назад
What is What
What is What

She's da queen bish

Час назад
music stan
music stan

why is Nicki trending number 1 but Ariana isn't? she has much more views 😒

Час назад
Skinny Legend
Skinny Legend

THIS WAS SO GOOD OMG

Час назад
Xae Alice
Xae Alice

Try me https://youtu.be/_5JrDBLBGB0

Час назад
Z World
Z World

In the thumbnail nicki minaj looks like a golden dora lol

Час назад
Nosa Izevbigie
Nosa Izevbigie

not gonna lie at all, she slayed this performance

Час назад
Amarachi Nosike
Amarachi Nosike

#1 ON TRENDING IN AMERICA!!!!!! QUEEN NICKI NEVER LOST HER CROWN CAUSE SHE STILL SLAYS!!!!!!!!!

Час назад
Elle y la luna
Elle y la luna

Not a huget Nicki M fan but !!! I'm stoned as f and this blew my mind. First time hearing this song! Dooopppe!

Час назад
Sharika Miller
Sharika Miller

You mean songs

53 минуты назад
420 boza
420 boza

I don't even like her that much but this gave me chills

Час назад
Brittany
Brittany

Num one trending bihhhhhhhhhhhh u better 🙌🙌🙌

Час назад
Justin Senior
Justin Senior

She outa breath like shit lol

Час назад
Elbia Ruiz
Elbia Ruiz

#1 on trending 👏🏽

Час назад
Avery Lopez-Baines
Avery Lopez-Baines

Wow, that's the WTC Transportation Hub! I've been there many times as a New Yorker. The Oculus is so beautiful!

Час назад
Julian Frilot
Julian Frilot

Get paid 5 ways, earn over 200 a day! Hi :-) Have you heard about this? New funnel system that pays you 5 different ways! 100% earnings on the first 3 ways and big earnings after that. This is 'plug and play' easy! You can even join and start promoting without anything out of pocket! Visit the website below to learn more! http://www.trinityfunnelsystem.com/?ref=119 There's nothing complicated to do. There's no catch and no strings.

Час назад
Rashid Kabbabe
Rashid Kabbabe

And this was the great reason that provoked YOU "jealousy and envy". BITCH! #NickiMinajQueen

Час назад
Lorynn Wolf
Lorynn Wolf

Fefe without 6ix9ine?????? I don't approve lol

Час назад
got a bed with your name on it
got a bed with your name on it

#1 on trending!! YAS NICKI

Час назад
MR. ENT WMS
MR. ENT WMS

KILLED YOUNG THUG😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💯

Час назад
Mike Tatum
Mike Tatum

She definitely brought the energy up

Час назад
Khalil Kimaya
Khalil Kimaya

I like this performance to bad her antics overshadowed it

Час назад

Следующие видео

Cobertura VMA 2018
Cobertura VMA 2018

Diogo Paródias

6 часов назад

Kalen Takes the VMAs
Kalen Takes the VMAs

TheEllenShow

23 часа назад